Thief Simulator Sistem Gereksinimleri


Tam bir soyguncu, vurguncu, çalıp çırpanım diyorsan Thief Simulator Sistem Gereksinimleri hakkında bilgi sahibi ol becerini göster kardeşim.

Hızını, becerilerini test ederek görevler üzerinden soygun yapacaksın. Yapabildiğin kadar iyi olmalı, kimseye yakalanmadan bu işi yapmalısın. Thief Simulator öyle farklı bir oyun anlayacağın. Grafik olarak seni tatmin etmez fakat oyunun içine iyice dalarsan becerilerini, test etme, el çabukluğunu öğrenme işte ne biliyim bu tarz şeyler konusunda beceriler kazanabilirsin. Her şey sana kalmış, her şeye seni yazdım. Ne saçma açıklama diyebilirsin ki olay zaten oyun sistem gereksinimleri sunmak ama ben yine de biraz bilgi edin istiyorum. Belki ilk defa oynayacaksın ha.

Thief Simulator Minimum Sistem Gereksinimleri


İşletim Sistemi: Windows 7 / 8 / 10 - 64 Bit
İşlemci: Intel Core i5
RAM: 8 GB 
Ekran Kartı: NVidia GeForce GTX 750
DirectX: Sürüm 10
Depolama: 5 GB kullanılabilir alan

Böyle bir sistemle çok da zorlanmadan oynarsın güzel kardeşim. Yaparsın sen hadi bakım. Oynadıktan sonra yorum yap güzelse ben de alabilirim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar